Direktlänk till inlägg 7 oktober 2015

semestervecka

Av Solveig Jansson - 7 oktober 2015 17:21

Halva semesterveckan har gått och det jag förutsatte mig att göra har jag inte alls hunnit med. varför ska det vara så svårt att komma igång med trädgård, städning och det som inte är så roligt,,,På våren går det mycket lättare då man får göra iordning i växthus och plantera blommor. Nu ska allt undan, trädgårdsmöbler ställas undan för vintern, hoppas denna årstid går fort så man återigen vaknar till liv

Hittat massor med både garn o tyg på vinden som jag glömt bort,,,får väl ägna mig åt att syväva o sticka under den mörka årstiden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solveig Jansson - 10 oktober 2015 15:37

Lördag idag och i morgon är det sista dagen på min lediga vecka   Det blev en liten tripp till Strängnäs marknad med gubben, som gärna ville dit, Jag hade aldrig varit på den marknaden någon gång vilket är mycket konstigt eftersom jag bott i trakte...

Av Solveig Jansson - 17 juli 2015 18:49

Jaha så har dessa 4 veckor fösvunnit och i morgon är det dags att börja jobba,,,blir en lätt dag i morgon då jag bara ska öppna puben och stanna 4 timmar...men sen blir det det 14-timmars pass på söndag,,,,ser inte fram emot det men det brukar gå ...

Av Solveig Jansson - 30 juni 2015 17:12

Som vanligt hade jag glömt bort lösenordet ,,,men nu har jag fått ett nytt och nu har jag också noterat det i BOKEN Semestern flyter på och jag hinner inget som vanligt,,,men det hade jag inte räknat med heller ..jag har alldeles för stora krav att...

Av Solveig Jansson - 21 juni 2015 20:05

I morgon börjar semestern i 4 veckor ,,,, jag har inga problem att få tiden att gå för det finns hur mycket som helst för mig att göra. En viktig sak som jag måste fixa och det är att komma igång med lite motion så jag minskar några kg och blir pigga...

Av Solveig Jansson - 9 juni 2015 16:17


Då har ett av mina barnbarn haft sitt första skolavslut med sång o musik...Märktes på alla barn att dom längtade efter sommarlovet.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards