Alla inlägg under juli 2015

Av Solveig Jansson - 17 juli 2015 18:49

Jaha så har dessa 4 veckor fösvunnit och i morgon är det dags att börja jobba,,,blir en lätt dag i morgon då jag bara ska öppna puben och stanna 4 timmar...men sen blir det det

14-timmars pass på söndag,,,,ser inte fram emot det men det brukar gå bra när man väl kommer dit

Har jag hunnit med det jag trodde jag skulle?????  Nejdå inte alls men lite har det blivit gjort iallafall och det är ju ingen som tar jobbet ifrån mig,,,tyvärr

Har tillbringat några timmar på vinden och kastat en hel del saker som bara ligger o skräpar,,,rensat ut ordentligt bland mina oklippta trasor som skulle klippas och vävas av,,,,,jag har så det räcker den dagen jag får för mig att börja väva igen

Hittade också en jättestor låda med garn som jag hade glömt bort ,,,,,en sak som var bra,,,tog genast ner den och börja fundera på vad jag skulle göra

Hittade en klänning som jag inte haft på 2 år eftersom den hade krympt i garderoben,,,,tänkte skicka den i säcken men ångrade mig o provade den,,,,,Sitter jättebra så minskningen med 14 kg har gjort under

ska nog ta 14 kg till men sen är det stopp,,,,vill ju inte bli en benget  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards