Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Solveig Jansson - 21 juni 2015 20:05

I morgon börjar semestern i 4 veckor ,,,, jag har inga problem att få tiden att gå för det finns hur mycket som helst för mig att göra. En viktig sak som jag måste fixa och det är att komma igång med lite motion så jag minskar några kg och blir piggare. Kanske hinna göra några fler smycken av alla mina pärlor som jag samlat på mig,,,rensa lite på vinden och i mina 2 förråd ,,,, bygga färdigt lilla garaget till gräsklipparen,,rensa bort ogräs ur rabatten ...läsa boken som jag inte ens törs börja på för då kommer jag inte att lägga den ifrån mig förrän den är slut,,,,kommer jag att inna detta på min ledighet????? Nej absolut inte men det är vad jag vill hinna med men vet ju också att jag inte kommer att göra det...jag får ta en dag i taget och se vad som händer ,,, skönt iallafall att vara ledig oc inte ha tider som ska passas ,,,, det viktigaste är att komma igång igen med motionen som gömdes bort efter mina operationer,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards